Färglära all day long.

Eftersom min grupp hade foto hela dagen igår växlades det idag och v fick ha färglära ist. Skyltning i klassrummet. Varje bås hade en färg och en accentfärg som sedan skulle växlas med varandra. Kul att se hur färger ändras när den ena är mörkare och mer dominant än den andra!

Dock tog det lite på krafterna att vara inne, paus för fika och lunch, hela dagen så efter skolan tog jag och en kompis en promenad upp till "Noret" för att handla mat. Svängde förbi min gamla hyresvärd också för att hämta upp min frysmat som jag glömde när jag flyttade.
Hade jag jobbat som vanligt hade jag struntat i det, men nu som fattig liten student så måste man ta vara på allt som går! Sjukt tråkigt tycker jag, men men.

Efter promenaden satt jag och 3 tjejer till och slappade i min korridors gemensamma vardagsrum. I flera timmar gjorde vi ingenting. Satt och pratade och smidde lite planer för helgen.
Sedan var det ju såklart Idol på kvällen!

Imorn börjar vi kl 10. Sooovmorgon kanske ni tror då? Nejdå, jag ska upp och äta frukost vid åtta och sedan ta en morgonpromis men en vän.

Bye bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0