Tillbaka till Leksand

Sådär, nu är jag tillbaka i Leksand efter en måndags praktik i Sthlm.. Känns konstigt att vara tillbaka men ändå väldigt skönt. Helt annorlunda från det i Sthlm.

Åkte tåget som gick kvart i tolv och på samma tåg fanns också en klasskompis, så det var mycket trevligt att inte behöva gå själv från tåget, släpandes ensam på all packning som skulle med tillbaka.

Efter vi hade dumpat allt på våra rum gick vi sedan in till noret för handla lite mat.
Eller inte så mycket blev det, en ost och en korv med risgrynsgröt... japp, då var middagen klar för resten av veckan!

Imorn är det skoldag, ska bli så kul att se alla igen. En månad sen vi sågs... och klart man saknar dom lite! Vissa mer och andra mindre. Frukost blir det också! Tror alla ser fram emot den! T.o.m Mattias och han är fortfarande hemma i Sthlm! :) Frukosten här uppe är magisk.. den står framdukad när man kommer dit, finns allt möjligt!

Nu ska jag sova.

Har faktiskt packat upp all min packning, så nu finns det inga väskor som står på golvet och som hade fått stått kvar där i några veckor om jag inte hade gjort det idag!
Visserligen ser resten av rummet ut som ett bombnedslag men resväskan är borta! :) That's what matters!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0