Power Point

Har haft en hel redovisningsdag av praktiken... Intressant dag men såååå seg. Sitta i sin stol en hel dag...

Igår hade vi ju en hel dag av fixandet med vår power point presentation som skulle handla om praktiken som vi hade under en månad. Under sex timmar satt jag med den för att försöka få den någorlunda bra.

Idag redovisade jag, har nog aldrig varit så nervös inför att prata inför många! Jag brukar inte vara speciellt nervös annars. Men det gick bra!
Så konstig känsla det där, nervositet.

Har hjälpt Madde att flytta ikväll också, hon bytte rum till min och Johanas korridor. Tjejen hade hur mycket grejer som helst! Förstår inte hur mycket saker man kan ha med sig till Leksand egentligen! Haha men det var skoj.

Tänkte att jag skulle hålla mig inne på mitt rum idag för att kunna sova tidigt men det är i princip omöjligt. Går man ut i köket för att t.ex göra lite te, så slutar det alltid och oftast att man blir kvar där ute och pratar med alla andra som bor här i min korridor. Det är mysigt iofs!
Nu har jag tänkt att hålla mig inne iaf... ta det lugnt och bädda ner mig. Har sovmorgon imorn så jag tänkte ta en välförtjänt sovmorgon!

Ciao!

Idag snöade det här...synd bara att det inte stannade kvar på marken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0