Huvudvärk!!!

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Har haft ont i huvudet och nacken exakt heeela dagen och nääästan hela dagen igår. Har både testat spikmatta och värmekudde ikväll..men inget verkar hjälpa.

Gjorde en powerpoint pres. till idag, som denna gång handlade om en själv! Det ska vi redovisa inför klassen imorn...som om vi har glömt bort vilka de andra är som går i vår klass... Men men.
Ikväll har vi haft tekväll i vår korridor. Och nu blir det snart sängen.

Äntligen sömn! Det blev en tidigt morgon då jag var tvungen att ta tunnelbanan till centralen fem i sju. Sjukt tidigt. När jag hade stigit av tuben såg jag pappa längre fram som gick fortare än fortast! Var tvungen att springa för att kunna säga hej...oskönt på morgonen med en tung väska och en trött cissi.
Kom fram till Leksand igen vid halv tolv. Då var det lunch! Så har med andra ord inte varit sådär jätteaktiv idag men hann med det jag skulle göra!

Helgen har varit annars helt okej, bäst var fotograferingen med lilla Jakobi som hade på sig en röd juldräkt och en tomtemössa! Han var supersöt och det blev några fina bilder iaf!

Nu är det vilodags bigtime!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0